היתרונות של דו-לשוניות

היתרונות של דו-לשוניות

Blog Single

מחקרים הראו כי להיות דו לשוני הוא יתרון לתהליך הקוגניטיבי כי המוח מתפקד באופן שונה ביניהם, והבדלים אלה נותנים כמה יתרונות נפשיים. ישנם יתרונות רבים של הישענות בשפה זרה וחלקם מפורטים כאן:

המוח של דו לשוניות הוא תמיד מאותגר כדי להבין את המשמעות, לזהות את הסגנון השונים של תקשורת, ולנהל משא ומתן במערכות שפה שונות אשר לשפר את הפונקציונליות של המוח. ניכר כי כישורים אלה מגבירים את היכולת להמשיך לנהל משא ומתן על המשמעות במשימות אחרות לפתרון בעיות. תלמידים דו-לשוניים נוטים לבצע טוב יותר בבחינה סטנדרטית מאשר חד לשוניים.

דו-לשוניים או מומחיות רב-לשונית בהחזקה תוך מעבר בין שתי שפות ההופך אותם לתוחלים רבים בשל יכולתם לעבור בין מבנים שונים.

רכישת שפה זרה מושכת את תשומת ליבם של התלמידים להתמקד ב הטכניות של דקדוק שפה, מבנה משפט, והתייחדות. זה גורם לתלמידים להבין את השפה, ואת הדרך שבה היא יכולה להיות מובנית ומתומרנת. כישורים אלה חיוניים בעיצוב מישהו להיות משכנע. דו-לשוניים גם מפתחים מיומנות שמיעתית טובה יותר, שכן הם יכולים להבחין בין המשמעות לצלילים דיסקרטיים.

לעתים קרובות נראה דו-לשוני מקבל החלטות רציונליות והחלטיות. לשפות יש וריאציות, ניואנסים והשלכות עדינות באוצר המילים שלה, שיכולות לקבוע בתת מודע את פסק הדין. הם יכולים להיות בטוחים יותר עם הבחירות שלהם כאשר הם חושבים בשפה השנייה.

מאז שהעולם הפך לגלובלי, יש כבר ביקוש אקספוננציאלי של דו-לשוניות בחברות כפי שהם להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים. לכן, כדי להשיג שביעות רצון אולטימטיבית של הלקוחות והדרישות של לקוחות חברות זקוקות לדוברי שפה. זה די קל לבנות יחסי קרבה עם מישהו שמדבר באותה שפה. דו-לשוניים נהנים יותר רווחים כספיים ועל פי סקר הם מרוויחים 10% יותר מאשר עמיתיהם החד לשוניים.

+91 9810117094